Την Πέμπτη 14-03-2024, οι μαθητές των Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να ζήσουν μια εκπληκτική εμπειρία στον κόσμο της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί τους επισκέφθηκαν το Πάρκο Καινοτομίας JOIST στη Λάρισα, ένα μέρος γεμάτο εντυπωσιακές τεχνολογικές εφαρμογές και δυνατότητες που ανοίγουν νέους ορίζοντες στην εκπαίδευση.
Τη συνοδεία των μαθητών είχαν οι δάσκαλοί τους: Γεώργιος Ακριβόπουλος (Υποδιευθυντής), Άννα Μπουτζιώλη, Θωμαή Καλογήρου και Κωνσταντίνος Τουρκογεώργος. Με την ενθάρρυνση και την καθοδήγησή τους, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν και να εξερευνήσουν τις νέες τεχνολογίες, εμπλουτίζοντας έτσι την εκπαιδευτική τους εμπειρία.
Η επίσκεψη αυτή ήταν μια ευκαιρία για τους μαθητές να έλθουν σε επαφή με τις προηγμένες τεχνολογίες του αύριο. Από την εικονική πραγματικότητα έως την τρισδιάστατη σχεδίαση και εκτύπωση, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά πώς λειτουργούν αυτές οι τεχνολογίες και πώς μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη.
Επίσης, τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να παρατηρήσουν και να δημιουργήσουν με τις νέες τεχνολογίες. Η διαδραστική φύση των εκθεμάτων και η δυνατότητα να πειραματιστούν άμεσα ενθάρρυνε τη δημιουργικότητά τους και την εξερεύνηση νέων ιδεών.
Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις σε τέτοιου είδους δεν είναι απλά μια διασκεδαστική διακοπή από τη καθημερινή σχολική ρουτίνα, αλλά αποτελούν ένα απαραίτητο μέσο για την προετοιμασία των μαθητών για το μέλλον. Με την τεχνολογία να εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς, η επαφή των μαθητών με τις προηγμένες τεχνολογίες είναι απαραίτητη για να γίνουν επιτυχημένοι πολίτες και επαγγελματίες στη σύγχρονη κοινωνία.
Συνολικά, η εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Καινοτομίας JOIST στη Λάρισα αποτελεί μια ευκαιρία για μάθηση, διασκέδαση και ενίσχυση των δεξιοτήτων των μαθητών με τη χρήση προηγμένων τεχνολογιών. Η εμπειρία αυτή εμπλουτίζει τα προγράμματα σπουδών και εμψυχώνει τους μαθητές να ανακαλύψουν το πάθος τους για την επιστήμη και την τεχνολογία. Και είναι μια εμπειρία που θα μείνει μαζί τους για πολύ καιρό, ενθαρρύνοντάς τους να εξερευνούν πάντα τα όρια της γνώσης και της καινοτομίας.